کالری شمار پیتزا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کالری شمار پیتزا
نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1396
بازدید : 68
نویسنده : saeed.bp

امروزه کالری شمار پیتزا از محبوب ترین خوراکی های بیرونی به شمار می رود که هرکسی را عاشق طعم و مزه خود میکند می توانید در این روزهای سرد سال خود را به خوردن یک پیتزای خوشمزه دعوت کنید بهتر است با کالری این ماده غذایی آشنا شوید انواع کالری شمار پیتزاهای مخلوط و مخصوص و کالری آن ها در این مطلب مورد بررسی قرار خواهند گرفت . کالری شمار پیتزا، نان گرد صافی است که در فر پخته می شود و معمولاً روی این نان گرد را با سس گوجه فرنگی و پنیر می پوشانند؛ به علاوه این که دیگر مواد دلخواه هم روی نان اضافه می کنند.پنیری که استفاده میشود معمولاً پنیر موزارلا و یا پنیر پیتزا است. 

 

همچنین از مواد مختلفی برای تهیه کالری شمار پیتزا استفاده می شود (اغلب گوشت یا انواع سوسیس به کار می رود). البته میوه و سبزیجات از جمله آناناس، زیتون، پیاز، قارچ و … هم به کار می رود. همچنین از کره، ادویه جات، پودر سیر و یا کنجد هم برای طعم دادن به  پیتزا استفاده می کنند.از آنجا که تهیه کالری شمار پیتزا سریع صورت می گیرد، متخصصین تغذیه آن را جزو غذاهایی که سریع آماده می شوند قرار می دهند. کالری شمار پیتزا را داغ یا سرد میل می کنند. در وعده های اصلی غذا مثل ناهار و شام یا در پیک نیک ها، این غذا استفاده می شود.

 

کالری شمار پیتزا در ایران به دو گونه یافت می شود. پیتزاهای ایتالیایی و پیتزاهای معمولی  پیتزاهای معمولی که در ایران رایج هستند مانند پیتزا مخصوص و پیتزا مخلوط در سایر نقاط دنیا بیشتر کالری شمار پیتزاهای ایتالیایی پخت می شوند . این غذا در ایران سابقه حدودا ۲۰ ساله دارد و قبل از آن غذاهای فست فودی در ایران رواج نداشته است . میزان کالری به ازای هر ۱۰۰ گرم پیتزا ۲۵۰ کیلو کالری انرژی میباشد . میزان پیاده روی برای سوزاندن انرژی این غذا= ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه است .




:: موضوعات مرتبط: کالری شمار , ,
:: برچسب‌ها: کالری شمار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: